torsdag 14 januari 2016

Torsdag 14/1

Hej,

I dag har vi arbetat med geometriska former som cirkel, triangel, kvadrat och rektangel. Vi prövade även att sortera dem i storleksordning samt efter färg. Innan lunch var vi på biblioteket och lånade nya och spännande böcker från biblioteket. Efter lunch tog vi bussen till badet och hade roligt i bassängen. Alla simmade och var jätteduktiga.

Det har varit en rolig och lärorik första vecka för mig tillsammans med era barn. Jag ser fram emot att lära känna alla ännu bättre och att få arbeta vidare tillsammans med dem.

Jag har nu en mail som ni kan nå mig på vilken är följande; slf156@edu.sollentuna.se

Jag kommer vara ledig för studier på fredagar och kommer därför att skriva ut varje torsdag på bloggen om det är något extra att tänka på inför kommande vecka.

Att tänka på inför v.3
Tisdag - idrott
Torsdag - bad

Jag önskar er alla en trevlig helg
Jessica Hård


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar